\ درجستجوی....

. بخت به او رو کرده بود که…

چند سالی میگذشت که دایره آبی قطعه گمشده خود را پیدا کرده بود. اکنون صاحب فرزند هم شده بود، یک دایره آبی کوچک با یک شیار کوچک.

 

زمان میگذشت و دایره آبی کوچک، بزرگ میشد. هر چقدر که دایره بزرگ تر میشد شعاع آن هم بیشتر میشد و مساحت شیار که دیگر اکنون تبدیل به یک فضای خالی شده بود نیز بیشتر.

 

آنقدر این فضای خالی زیاد شد و دایره ناراحت تر که ناچار برای کمک به سراغ پدر رفت و به او گفت: پدر شما چرا جای خالی ندارید؟

پدر گفت: عزیزم جالی خالی نه، قطعه گمشده. هر کسی در زندگی خود قطعه گمشده دارد من هم داشتم، مادرت قطعه گم شده‌ی من بود. با پیدا کردن او تکمیل شدم. یک دایره کامل.

پسر از همان روز جست و جوی قطعه‌ی گمشده خود را آغاز کرد. رفت و رفت تا به یک قطعه‌ای از دایره رسید شعاع و زاویه آن را اندازه گرفت درست اندازه جای خالی بود ولی مشکل آن بود که قطعه زرد بود.

 

دایره باز هم رفت تا اینکه به یک مثلث رسید که فضای خالی خود را با قطعه‌های رنگارنگ کوچک پر کرده بود.

دایره دیگر از جست و جو خسته شده بود تا اینکه به یک قطعه مربع گمشده رسید، به او گفت شما قطعه گمشده من را ندیدید؟

قطعه مربع گریه کرد و گفت: من هستم

- ولی شما مربع هستید و قطعه گمشده‌ی من قسمتی از دایره

- من اول قطعه‌ای از دایره بودم یعنی دقیقا بگویم قسمتی از شما و منتظرتان که یک مربع قرمز آمد. قطعه‌ی گمشده او مربع بود ولی من گول خوردم و خود را به زور داخل فضای خالی او کردم، به مرور زمان تغییر شکل دادم و به شکل فضای خالی مربع در آمدم .ولی او قرمز بود و من آبی، به هم نمی‌خوردیم. اکنون پشیمانم. من قطعه‌ی گمشده‌ی شما هستم.

 

دایره که دید قطعه گمشده خود را پیدا کرده سعی کرد او را در فضای خالی خود جا دهد اما نشد، بنا بر این او را با طناب به خود بست و خوشحال راه افتاد. حرکت کردن با یک قطعه که سبب بد قواره شدن دایره شده بود خیلی سخت بود ولی دایره تمام این سختیها را به جان خریده بود و با عشق حرکت میکرد.

 

رفت و رفت ولی ناگهان گودال را ندید و داخل آن افتاد و گیر کرد. بخت به او رو کرده بود که قطعه‌ی گمشده‌اش قسمت بالای او بود و گیر نکرده بود. قطعه گمشده به او گفت: من را باز کن تا بروم و کمک بیاورم.

 

قطعه‌ گمشده رفت و هیچ وقت برنگشت. دایره هم سالها آنقدر گریه کرد تا بیضی شد (لاغر شد) و توانست از گودال بیرون بیاید. دلش شور میزد که نکند اتفاقی برای قطعه گم شده افتاده باشد. دنبال او به هر سو رفت. تا اینکه بالاخره او را پیدا کرد. کاش هیچ وقت او را پیدا نمی‌کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

Nika
ساعت15:01---21 مرداد 1393
واقعا عالیییییییییییییییی بوووووووووووووووووود...اخیییییی
پاسخ:مر30عزیزدلم


kiki
ساعت12:59---16 مرداد 1393

پاسخ:جانم؟!!!!!


مهدی
ساعت17:47---4 مرداد 1393
داستانت مثه خودت جالب بود
پاسخ:فدات داداشه گلم♥


مهدی
ساعت11:10---4 مرداد 1393
سلام وبت نایسه خوشال میشم ب وبم سر بزنی ونظر بدی
پاسخ:مر30.خوشحال شو!


mahdi
ساعت17:38---2 مرداد 1393
چ جالب اول ک فک کردم کره زمینو میگی و اخرم میخای ب لایه اوزون ک سوراخ شده اشاره کنی
در هر صورت سپاس
پاسخ:هه عجب ذهن متفکری داری شما ماشالا.ی اسپند واس خودت دود کنا


ترلان
ساعت14:06---2 مرداد 1393
ﺻﺪﺍﯼ مرتضی پاشایی ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﯼ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﺯﻭﺭﻡ ﮐﻪ
ﺷﺪﻩ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﺑﺸﯽ!!
پاسخ:والا اصن یه وضعیتیه...


mojtaba
ساعت17:44---1 مرداد 1393
نغهمیدم چی شد ئلی قشنگ بود
پاسخ:خخخخخخخخخ هوشت منو کشت!


saeedsingle
ساعت16:43---31 تير 1393
هی خداااااااااا
پدر عشق....

پاسخ:خخخخخخخخ نفرین نکن سعیدجون!جیزز میشیا:))


m
ساعت5:05---31 تير 1393
میدانم که میدانی که میدانم از ان کاری که میتوانی انجام بدهی.... اخر نمیدانی که میدانم یا که میدانی که میدانم که میخواهم ....حالا چنتا "م"تو جمله بالا بود سوالای کنکور 99
پاسخ:خخخخخخخخخخ من سال97کنکور دارم سوالای 97رو اگ بم بدی ممنون میشم جونه داداش


m
ساعت20:31---30 تير 1393
اگه خواستی بفهمی مهم ترین دوستت کیه لازم نیست دنبالش بگردی خودش میاد بت میگه من اون نیستم.....
پاسخ:عجیبا قریبا!!لایک


مزدور خانوم شریفان
ساعت14:23---30 تير 1393

مهتاب جون حوصلم سر رفته مثل اون دفعه دوباره بیارش سر جاش. راستی قبولیتون مبارک . مروهم دعا کنین.
پاسخ:به به عجب سعادتی دستگیرمون شد!!درود فراوان بر شما یاروهمدم گرامی:))))دعاهای ما مخصوص، ارادتمند شماس:))به راستی که دلم متلاشی شده واس هر3تون هرجا رفتین منو (n.g.f)رو فراموش نکنیدا!چاکریم..



بهنام
ساعت12:42---30 تير 1393
زندگی‌ همین است

هر خاطره غروبی دارد...

هر غروبی خاطره ای...

و ما جایی‌ بینِ امید و انتظار...چشم می‌کشیم تا روزگار مان بگذرد

گاهی‌ هم فرق نمیکند چگونه...

فقط بگذرد
پاسخ:تنهــا بودن قــدرت مــی خــواهــد و ایـن قــدرت را کســی بـه مـن داد کـه روزی مـی گفت تنهــــایـت نمــی گــذارم !!


هادی
ساعت20:55---29 تير 1393
عالی بود وبت حرف نداره زیباست
پاسخ:ممنونم از لطف بی نهایتتون


سلام منم
ساعت17:42---29 تير 1393
سلام منم امید وارم شناخته باشی اومدم بگم رفتم بلاگفا . شاید دیگه این دور و بر پیدا نشد
در هر صورت ببخشید


A.S
اونبار هم شانس من بود
پاسخ:امیدوارم هرجا باشی تا همیشه بهترین باشی...


elsa
ساعت17:37---29 تير 1393
فدای تو اجی
پاسخ:قربونت:)


گیتی
ساعت14:00---29 تير 1393
امشب کجایین می بینم همش تواین نت خراب شده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه جایی خواستی بری بگوببینم می تونم خوانواده محترموخیلی شیک ومجلسی......کنم یانه گودبای
پاسخ:بدون شرح


گیتی
ساعت10:01---29 تير 1393
تواین رمانای مفتضل مفتضلودرس نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به معلمشون می گفتن سادیسمی گفتم اگه آب داره میریم دبیرستان بکارببریم
پاسخ:اولن اون مبتذله ن مفتضل آبرومونو ریختی جی بیه داداش دومن مگ ما ب معلما فحش میدیم؟؟؟؟؟؟خب آره میدیم:)))حالا نمیشد تو مکان فرهنگی نگی؟!!!هیچی دیگه مجددا آبرومو ریختی....


شهرام
ساعت7:21---29 تير 1393
سلام درود برشما ادرس لینک شما را پیدا نکردم لطفا ادرس را بذارید تا شما را لینک کنم.موفقذ وفاتح باشی.بدرود
پاسخ:خخخخخخخخ آدرسمو نداشتی ک بلینکی پس چطو اومدی وبم نظر دادی؟؟!!!!عجیبا قریبا!!خخخخخخخخخ


Rooze19
ساعت2:09---29 تير 1393
سلام خوبی ببخش تو وبم بوسه هاتو جا گذاشتی آبجی خخخخخخخخخخ
پاسخ:درود گلم.ع ع ع !!پیریه آبجی و هزار دردسر قربون لبات ک آوردیشون مر30خخخخخخخخخخخ


امير محمد
ساعت0:16---29 تير 1393
خودنم همشو
ههه جالب بود

پاسخ:قربون شما


aziztanha
ساعت19:15---28 تير 1393
گاهی دلم می خواهد وقتی بغض می کنم

خدا از آسمان به زمین بیاید

اشک هایم را پاک کند

دستم را بگیرد و بگوید :

اینجا آدمها اذیتت میکنند ؟؟؟

بیا بــــرویــــــــم ...
پاسخ:هی.اونجوریاام بود خوب میشدا


DJ OMID 0511
ساعت18:55---28 تير 1393

Hi

wow

bye

پاسخ:خخخخخخخخخخخ!!!


خوبی داداش جان؟؟؟؟


گیتی
ساعت18:45---28 تير 1393
دلم برات تنگ شده بودا دیشب دیدمت گفتم چه گهی خوردم تاآخرعمردل تنگت نمی شمشوخی کردم ماچاکرشماداداش گلم هستیم. سادیسمی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خخخخخخخ ن خدایی دیشب بسی خوش گذش:)))سادیسمی؟؟؟؟چمیدونم!فحشه عایا؟؟؟خوردنیه؟؟؟پوشیدنیه؟؟؟کردنیه؟؟؟!!عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی هس بگه؟؟؟؟


parisa
ساعت18:40---28 تير 1393
اسمش را ميگذاريم : دوست مجازی اما آنسو يك آدم حقيقي نشسته است . . .
خصوصياتش را كه نميتواند مخفي كند . . .
وقتي دلتنگي هايش را مينويسد وقت ميگذارد برايم . . .
وقت ميگذارم برايش . . . نگرانش ميشوم . . . دلتنگش ميشوم . . .
وقتي در صحبت هايم ،‌ به عنوان دوست ياد ميشود . . .
مطمئن ميشوم كه حقيقي ست ، هر چند كنار هم نباشيم . . .
من برايش سلامتي و شادي آرزو دارم هر كجا كه باشد . . .
♥♥ همه شما دوستانم در دنياي مجازي رو دوست دارم ♥♥
پاسخ:قربونت آبجی گلم


sajjad
ساعت14:37---28 تير 1393
داستان بسیار زیبایی بود تکه ی گمشده ی من نزد خداست
پاسخ:ممنونم داداشی


pj
ساعت20:18---27 تير 1393
خوشبختی از آن کسی است که در پی خوشبختی دیگران باشد. زرتشت
پاسخ:ممنونم


pj
ساعت20:17---27 تير 1393
نبردهای زندگی همیشه به نفع قویترین ها پایان نمی پذیرد بلكه دیر یا زود برد با آن كسی است كه بردن را باور دارد
پاسخ:لایک


هادی
ساعت20:11---27 تير 1393

پاسخ:لطف داری^^


حامد
ساعت19:00---27 تير 1393
خخخخخخخ الان چه شکلی شده؟؟؟؟؟
پاسخ:بدون شرح...


rooze19
ساعت16:55---27 تير 1393
مرســـے آبجیہ گلمممم بخاطر نظراتہ قشنگت :-*
پاسخ:خاهش میشه خواهری^^


گیتی
ساعت12:35---27 تير 1393
وای نمی دونی رفته بودم بازار جالینوسو دیدم خوب بود قبلش یه جای رسمی بودیم مقنعه سرم بود حجابم ای بدک نبود ولی از دور منو دیده ینی 3مترفاصله داشتیم همون جازده زیرخنده قش قش می خنده منو می گی ک کردم لباسم یاجای دیگم مشکل داره این این جوری می خندی بعدکم کم باآرامش تمام اومده جلو می خواستم خفش کنم یکی نی بهش بگه خابدوبیا نمی بینی قلبم ریخته اومده می گه چطوری خانوم بهمدی می گم مر30 گفتم من مشکل دارم بهم می خندی می گه الان نه خیلیم خانومی ولی تومدرسه بودین هرچاتایی تون مشکل داشتین وای مردم ازخنده پسرکنارم وایستاده بود هرهرمی خندیدمی خواستم کلشوبکندم ؟آبرموبردینی من یه همچین آدمیم کله معلممومی خواستم بترکونمبعد مامانمم می خنده روموکردم به پسرگفتم توخته ی مردشورخونه بخندی بچه سنگ کپ کردحالامن زدم زیرخنده بعددیگه هیچی خانوم جالی هم رفت مام یه سوژه ی جدیددادیم دسته اهدوعیال جون داداش جات خالی بود راستی یه چش غره به پسره رفتم فک کرد پاک خلم
پاسخ:خخخخخخخخخخخ جام خالی!ولی اگ منو میدیده فک کنم راهشو کج میکرده ازونور میرفته جونه داداش خخخخخخخخ


m
ساعت3:06---27 تير 1393
اسمان هر کس به معنای معرفت اوست یقیین دارم اسمانت بی انتهاست..
پاسخ:لایک داداش جان


m
ساعت2:44---27 تير 1393
به سلامتیت رفیق مهم نیست حکم چی باشه تو همیشه"لازمی"
پاسخ:قشنگ بود.ممنون


maryami
ساعت0:21---27 تير 1393
نفس هایم به شماره افتاده اند...
هر کس که حکم نفسم را داشت خدا گرفت...
بودنم میان این همه نابودی بی معناست...
من همیشه بوده ام...
بگذار برای یک بار هم که شده طعم نبودنم را بچشی...
بعد این زمستان بهاری در کار نیست...
فصل بعد...
“بی من “است!!!

پاسخ:مر30 گلم لایک



مهرنوش
ساعت22:50---26 تير 1393
سلاااااااااام مهتاب جووووون.......قالب خوشگلی گذاشتی.... بهم سربزن
پاسخ:قربون مهرنوشه گلم چشم اومدم


Rooze19
ساعت12:43---26 تير 1393
کجایی دختر؟ مشکلی که واست پیش نیومده
پاسخ:خخخخخخخخخخخ همش خوابم آبجی!!ببخش توروخدا


pj
ساعت2:39---26 تير 1393
کاش . داستان قشنگی بود . ممنون .
پاسخ:قربونت


nima tanha
ساعت19:23---25 تير 1393
دستهایم را تا ابرها بالا برده ای


و ابرها را تا چشمهایم پایین


عشق را در کجای دلم .....


پنهان کرده ای که :


هیچ دستی به آن نمیرسد !
پاسخ:زیباس.سپاس


بهنام
ساعت19:00---25 تير 1393
سلام عصر بخیر

التماس دعا تو این شبهای عزیز

----------------------
نمی دانم چشمانت با من چه کرد ؟ فقط وقتی که نگاهم کردی چنان دلم از شیطنت نگاهت لرزید که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست …
---------------------------
هر کاری میکنم تو باز کنارم هستی ، کنار طپش های قلب بی قرارم …
جایت امن است ؛ خیالت راحت باشد که فراموش نمیشوی !
پاسخ:ممنون داداش شمام واس منو همه بروبچ لوکس بلاگ دعاکن


Rooze19
ساعت15:58---25 تير 1393
عجیب است دریا...
همینکه غرقش میشوی تو را پس میزند
درست مثل آدمها...
پاسخ:هی عجیب نیس دردناکه


Rooze19
ساعت15:57---25 تير 1393
بیستی
پاسخ:شما شصتی


گیتی
ساعت14:05---25 تير 1393
واکسن زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من امروز درد گرفته خیلیم نمی تونم دستمو بلدکنم روتختم که بازوموبایدتودستم بگیرم بخوابم مث اینکه یکی بازوتوبگیره باتمام زورش فشاربده خیلی بده
پاسخ:خل شدی گیتی؟؟!!!الان که زنگیدی باهم میحرفیدیم!باز چرا تکرار میکنی حرفاتو؟؟
پاسخ:ببخش یادم رف این کامنت قبل از تلفن ارسال شده!شرمنده داداش


parisa
ساعت12:53---25 تير 1393
UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________________ UPДм
____________________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________ UPДм
________________ UPДм
____________ UPДм
________ UPДм
_____ UPДм
___ UPДм
__ UPДм
__ UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм

پاسخ:اومدم خاهری


Rooze19
ساعت0:19---25 تير 1393
هزار بوسه عسلی در پاکت عشق با مهر و محبت در صندوق عشق برای تک رفیقم
پاسخ:قربون آبجی نارنینم بشم


Rooze19
ساعت0:17---25 تير 1393
داستانه جالبی بود
پاسخ:فدات


amirhossein
ساعت18:42---24 تير 1393
مــحکمتــــــــــر از آنــــــــــم ...
کــــه بـــــرای تـــــــنها بودنــــــــم ‍‍‍
آنچـــــه کــــه اسمــــش را غـــرور گـــــذاشتـــــم
بــــرایـــــــت ب زمـــــــین بکــــــوبـــــــــم ...
احــــــساس مـــــــن قیــــــــمتـــــی دارد
کـــه تو بـــرای پــــرداختــــــــــــ آن فقـــــیری
پاسخ:قشنگ بود داداشه گلم.ممنون


m
ساعت17:52---24 تير 1393
ارزوی کوچکی دارم اما ارزو هایم به پایان رسیدن شاید باورش سخت باشد ولی ارزویم هنوز خوش حالی توست تو ....بفهم....
پاسخ:لایک


Arezoo
ساعت17:51---24 تير 1393
سلام مهتاب خانومی خوبی؟؟؟؟
مهتاب خانوم تامن نیام نمیای دیگه؟؟؟؟؟
پاسخ:علیک سلام عزیزدلم.بمیرم همش تقصیر این ماه رمضونه!آدمو بی وفا میکنه آبجی:(ببخش ب بزرگیت


گیتی
ساعت16:24---24 تير 1393
خیلی قشنگ بودا واقعا زیبابود من تیکه تیکه خوندم ازته به سر ولی گرفتم چی شد
پاسخ:خخخخخخخخخخ چرا از ته به سر؟؟!!مث خودمیا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, | 15:47 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |