\ لجبازی!

با من لج نکن بغض نفهم!اینکه خودت را گوشه گلویم قایم کنی چیزی را عوض نمیکند...بالاخره یا اشک میشوی در چشمانم...یا عقده در دلم...!



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت18:50---23 بهمن 1393
مهتاب جونم متنش خونده نمیشه آخه همرنگ قالب وبلاگته لطفا یه رنگ دیگه بزار مثلا قرمز که خیلی هم قشنگه...
ممنونم :
پاسخ:چشم.مر30 از اطلاعت


shima
ساعت11:37---29 خرداد 1393
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی
رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .
پاسخ:مهربانی...مهربانی...مهربانی...ممنونم گلم


فاطمه
ساعت22:54---3 خرداد 1393

لام مهتاب جون وبت خیلی قشنگه...یه چیزی من حس فوضولیم گل کرده این وحید کیه ایا اون عاشقتهوووو خیلی برام سواله ناراحت که نمیشی اینو پرسیدم فقط یه سواله... به منم سر بزن...پاسخ:سلام فاطمه ی گلم.فوضولی چیه خوب کردی پرسیدی عزیزدلم.بخدا من 1درصدم این آقا وحید رو نمیشناسم.اوشونم یه مخاطب هستن مثل همه.وبتم حرف نداشت لینکیدمت...



AmirAli
ساعت19:23---3 خرداد 1393
salam you aziiiiize mani omre maniiiiiii jooooooooooooooooooooooooooooone mani kheyliam dooooooste daram





I Love You
پاسخ:خجالت کشیدم........... شما که فقط داداشه منی........


وحیده
ساعت15:24---11 ارديبهشت 1393
نخ محبت از طناب اعدام هم محکم تره پس بنازم به محببتت که داره خفم می کنه.دوست دارم زاخار

vahid
ساعت8:24---3 ارديبهشت 1393
نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی است که بی نام تو جان ندارد

vahid
ساعت9:30---27 فروردين 1393
تو عزیز خواهی ماند حتی اگر فاصله ها نگاهت را از من
دور کند


vahid
ساعت7:36---26 فروردين 1393
هوا خوب یا بد فرقی نمیکنه من به هوای کسانی که دوسشان دارم نفس میکشم

Faryad
ساعت10:36---19 فروردين 1393



عشق مثل عباבت کردטּ می مونہ؛

بعـב از اینکہ نیت کرבےِ בیگہ نبایـב به اطرافت نگاه کنےِ .


Faryad
ساعت13:08---17 فروردين 1393
شعراى ساده و تازه نمى خوام... اون که ميگه اهل سازه نمى خوام... من دلم مى خواد تو رو داشته باشم... من... دلم مى خواد تو رو داشته باشم... واسه اين کارم اجازه نمى خوام...من تورو مى خوام اونا رو نمى خوام... نفسم تويى... هوا رو نمى خوام...خرداد و ارديبهشت و نمى خوام...بى تو من اين سرنوشتو نمى خوام!يکى پرسيد اگه آخرش نشه؟؟ حتى اين خيال زشتو نمى خوام...

vahid
ساعت11:50---12 فروردين 1393
آسمانی را دوست دارم که بارانش فقط به خاطر شستن غم های تو باشد

vahid
ساعت14:24---11 فروردين 1393
صفای دلت را به رخ اسمان میکشم تا به زیبایی مهتابش ننازد

گلناز
ساعت13:15---7 فروردين 1393

تولدت مبارک وقت کردی یک زنگ به مابزن.مامان وباباتم بخیروخوشی برگردن

پاسخ:يه دنيا ممنون گلم ايشالا يه شيريني وقت كردم درخدمتتونم.شما باباغوری درمیاری اگه بزنگی؟!.چ وضعيتيه ها... چشم حتما میزنگم.بازم لايك ب مرامت+روزات شيرين



vahid
ساعت8:12---7 فروردين 1393
یادت باشه توی وجودم یه جای همیشگی داری یه جایبزرگ به وسعت یه قلب

عليرضا
ساعت11:14---4 فروردين 1393
بدك نبود
پاسخ:ممنونم


عليرضا
ساعت15:05---3 فروردين 1393
عاشق شدي عايا/؟؟؟؟؟؟



معمولا هركي عاشقانه ميزاره عاشق نشده هههههههه
پاسخ:ن والا


vahid
ساعت8:42---28 اسفند 1392
شادیهایم را به تو هدیه میکنم اندک بودنش را بر من خورده مگیر این تمام سهم شادیهایم از روز گار است

مهرداد
ساعت21:42---25 اسفند 1392
دمت گرم لوتی....
پاسخ:بازدمه خودت هم جيليز ويليز


اسحاق
ساعت11:12---23 اسفند 1392
گاهی اوقات هم اشک میریزی هم غده توی دلت جا خوش میکنه اما همچنان بازهم بغض پافشاری دارد.


پاسخ:چ زيبا


hadis
ساعت3:29---22 اسفند 1392
خیــــــلی قشنگ بود

ممنون
پاسخ:فدای تو


narges
ساعت0:16---22 اسفند 1392
سلام مهتاب جون....وب خلی قشنگی داری مرسی که سر زدی
خواهش گلم قشنگی از خودته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, | 23:9 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |