\ پیشاپیش♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

shadmehr
ساعت22:53---25 اسفند 1393
چن وقت نبودم چقد متحول شده اینجا
از دوستت گیتی چخبر؟؟؟؟
پاسخ:مث خودم قید لوکسو زده زیاد نمیاد


فاطمه زهرا جوووووووووون
ساعت16:09---23 اسفند 1393
بابا !!!!!!!!!!!هندونه یکی،دوتا،سه تا نه اینقد.به خدا اینقد تحفه نیست.
پاسخ:جانم؟؟؟!!!!!!!


مامی آتریسا جون
ساعت15:10---23 اسفند 1393
پیش پیش سال خوبی رو واست آرزو میکنم مهتاب عزیزم
ایشالله که هر جور که دوست داری واست رقم بخوره امسال
میگن سال بز سال خوبیه
راستی عزیزم تقویم آتریسایی رو آماده کردم بیا ببین
پاسخ:همیشه خبرای خوب دارید سعیده جون چشم میام سال شما هم مبار ک


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:42---22 اسفند 1393
گاهـی آدَم مـیمانـَد بِین بودَن یا نَبودنــــ ...!
به رَفتَنــــ که فـــِکـر مـی کُنــی ،
اِتـفـاقـی مـی اُفتَد کـه مُنصَـرف می شَوی …
مـیـخـواهـی بـِـمانی ،
رَفتاری می بـینــی کـه اِنـــگار بــــــایـــــــــد بـِــرَوی!
این بِلاتَکلیفی خودَش کُلــــی جَهنـــــــَــــــــم اَسـتــــــــ ... !!!


ایدین
ساعت14:13---22 اسفند 1393
عالی
پاسخ:مر30


fereshteh
ساعت14:51---21 اسفند 1393
پیشاپیش ( ‘ ; ‘ ) می بوسمت (‘; ‘ ) یکی این ور ( ‘ ;’) یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.


fereshteh
ساعت14:48---21 اسفند 1393
شیشه عطر بهار ، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا ، همه جا آیت اوست !
پیشاپیش عیدتون مبارک.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:, | 14:37 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |