\ خدایا


 ﺍﻯ ﺧﺪﺍwindows ﺩﻝ ﺭﺍﺑﺎﺯﻛﻦ/یکprint ﺍﺯﺭﺣﻤﺘﺖ ﺁﻏﺎﺯﻛﻦ

option ﻏﻢ ﺭﺍﺧﺪﺍﯾﺎ onﻣﻜﻦ/فایلﺍﺷﻜﻢﺭﺍﺧﺪﺍﯾﺎrunﻣﻜﻦ

ﻧﺎﻡ ﺗﻮpassword ﺩﺭﻫﺎﻯ ﺑﻬﺸﺖ/آﺩﺭﺱEmail ﺳﺎﯾﺖ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ

ﺍﻯ ﺧﺪﺍﺣﺮﻑ ﺩﻟﻢﺑﺎﻛﻰ ﺯﻧﻢ؟?/Helpﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﻛﻪF1 ﻣﯿﺰﻧﻢ



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت15:21---8 آبان 1394
تنهایــــــی یعنــــــــــــــــــی ....

هنوزمـــ سعی می کنی از تو رفتارش و حرفاش

یه نکته ای پیدا کنی ، که به خودت تــَلقین کُنی

داره به تو فـــــــــــــــکر می کنه...



مهرزاد
ساعت21:02---28 تير 1394
هر روز صبح... یک تاب خالی را هل می دهم! .
تا به یاد داشته باشم... آدم ها به اوج که می رسند
.
.
.
دست ها را فراموش می کنند...!!!



گیتی
ساعت10:54---5 تير 1394
اهنگت اعصاب خورد کنه

سهیلا
ساعت9:57---21 خرداد 1394
خدایا....

این دلتنگیهای ما را هیچ بارانی ارام نمیکند...

فکری کن...

اشک ها طعنه میزنند باران رحمتت را....


سهیلا
ساعت9:56---21 خرداد 1394
سلام مهتاب جان خوبی؟؟
کجایی خانممی؟؟
خوش میگذره ؟
خیلی کم پیدایی گلم


مهرزاد
ساعت22:09---15 خرداد 1394
گاهی تنهایی



آواز غمگین پرنده ای است



که هر روز جفتش را می خواند



و نمی داند



که آخرین بازمانده از نسل خویش است!




آریـوبـرزن
ساعت19:56---14 خرداد 1394
گفتم به مـهد ـﮯ بر مـن عاشق نـظر کن
گفتا تو هم از معصـیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیـدار تـو باشد آرزویم
گفتا که در کو ـﮯ عـمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عـهد بندگـﮯ با حق وفا کن

گفتم به مهد ﮯ بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقـوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلـﮯ کن
گفتا تمسـک بر کتاب و هم عـمل کن

گفتم ز حق دارم تمنا ـﮯ سکینه
گفتا بشو ـﮯ از دل غبار حـقد و کیـنه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلــﮯ را با سـتم از خود مرنجـان

گفتم به جان مادرت من را دعـا کن
گفتا که جانت پاک از بهـر خـدا کن

گفتم ز هجران تو قلبـﮯ تنگ دارم
گفتا ز قول بـﮯ عـمل من ننـگ دارم

گفتم دمـﮯ با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیـده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غـم آزاد گردان
گفتا که دل با یـاد حـق آباد گردان

گفتم که شام تار دلها را سحر کن
گفتا دعـا همواره با اشـک بصـر کن

گفتم که از هجران رویت بـﮯ قـرارم
گفتا که روز وصـل را در انتظـارم


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت16:08---6 خرداد 1394
ﺩَﺳــــﺖ ﻫـــــآﯼ ﮐــﻮﭼَﮑـَﺶ
ﺑـــــﻪ ﺯﻭﺭ
ﺑــــﻪ ﺷﯿــــﺸـﻪ ﻫــــآﯼ ﻣـــآﺷﯿــﻦ ﺷــــآﺳـﯽ ﺑُﻠَــــﻨﺪِ ﺣـــآﺟـﯽ ﻣـــﯽ ﺭِﺳَــــﺪ .
ﺍِﻟﺘِــــــﻤآﺱ ﻣــــیکُـنَـــد :
... ﺁﻗــــــآ ... ﺁﻗـــــــآ "ﺩُﻋــــــآ " ﻣــﯽ ﺧَـــﺮﯼ ...!!؟
ﻭَ ﺣـــــآﺟـﯽ ﺑــــﯽ ﺍِﻋﺘِﻨـــــــآ ...
ﺗَﺴﺒـــــﯿﺢِ ﺩآﻧــــــﻪ ﺩُﺭُﺷـﺘَـــــﺶ ﺭآ ﻣـــﯽ ﮔَــــﺮﺩآﻧــــﺪ ...
ﻭَ ﺑَــــﺮآﯼ ﻓَـــــﺮَﺝِ ﺁﻗـــــآ "ﺩُﻋـــــــــآ " ﻣــﯽ ﮐُﻨَــــــﺪ ...!!!


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت0:53---3 خرداد 1394


مهرزاد
ساعت18:37---1 خرداد 1394
خودت می دانی

من اهل پارک و کافه و سینما نیستم

قرارمان همان کوچه قدیمی

تو نذری بیاور

من در را باز می کنم

تو لبخند بزن

من

م م ن

م م …

بشقاب شکست[گل][گل][گل]
================
سلام و عرض ادب [گل]


مهرزاد
ساعت17:35---26 ارديبهشت 1394
آتش کشیدم زیر تمام خاطرات

نه کسی مثل او میشود ، نه خودش مثل قبل

او بیخیال من شده است ، من هم دیگر بیقرارش نمیشوم[گل]


مهرزاد
ساعت0:01---18 فروردين 1394
مثل رود
یک عمر
هرکه را دوست داشتم،
بدرقه کردم...
============
سلام خوبی؟یه سربزن منتظرتم.


saeedsingle
ساعت10:57---14 فروردين 1394
امشب
از ایـــــنجا
صدایت میـــــکنم !
تو
از آنــــــجا بغلم کن ! …
.
.
آپم


shadmehr
ساعت23:07---13 فروردين 1394
این پستت یه اشکال بزرگ داره
.
.
.ناراحت نشی مهتابم هااااااا
.
..
...
....
.....
......
.......
.........
...........
..............
.............
.......
.....
......
......
.........
..............
................
...................
......................
................
ببخشیدا!!!!
...
..
.
.
.
.
. فقط خیلی عالیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394برچسب:, | 23:6 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |