\ تـــــــــســــــــــلـــیـــــــــت...!

 

در سکوتی سرد،شاهد پرپر شدن جزوه های نخوانده ایم،در سوسشان تا پاسی از شب بیدار میمانیم و برسر میزنیم،باشد که خداوند در پاس کردن مارا یاری فرمایدگریه

...ایام غمبار امتحانات  به تمامی حضار گرامی تسلیت باد...



نظرات شما عزیزان:

Nika
ساعت14:27---22 شهريور 1393
داریم به روزای استرس ....
شبای بیداری....
و
و
و
و
و
و...
نزدیک میشیم..خودتونو اماده کنین..
پاسخ:به شیطونیاش میرزه عزیزکم شادباش


وحیده
ساعت15:53---30 خرداد 1393
هی سلام رفیق انقدر دلم تنگه برات که دارم دق میکنم
پاسخ:خدانکنه فداتشم.منم دلم بسی جرواجره واست^^


mahdi
ساعت15:05---4 خرداد 1393
درود.

دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوش حال میشم ی سری هم ب وب من بزنی و نظرتو راجعش بدونم راسی اگه باب تبادل لینکم موافقی یه خبر بده در خدمتم!

قربانت
پاسخ:ممنون.دارم میام داداش..


فاطمه
ساعت11:37---4 خرداد 1393
سلام ابجی پس کو لینک من...مرسی که بهم سرزدی
پاسخ:ایناهاش...بگردو پیدا کن!


مجید
ساعت19:49---3 خرداد 1393
سلام



وبلاگ زیبـــــــــایی دارین



اگه دوست دارین تبادل لینک کنیم تو قسمت نظرات بهم بگین



تشــــــکر...موفــــــق باشید




پاسخ:همچنین
پاسخ:فقط داداش گلم اگه آدرس وبتو واس بذاری ممنون میشم


mina
ساعت19:21---3 خرداد 1393
دنیا رو می بینی؟



حرف حرف میاره،پول پول میاره،خواب خواب میاره



ولی محبت خیانت میاره!
پاسخ:نامرررررررررررده...شما حرص نخور واست بده گلم......


ترلان
ساعت6:49---3 خرداد 1393

گفت : بزن به سلامتی پت و مت !

گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟

گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !
پاسخ:نخیر.... بزن به افتخار باب اسفنجی و اختاپوس که همیشه سایه همو با تیر میزنن ولی بازم باهمن..... بعلـــــــــــــــــــــه!



ترلان
ساعت18:59---1 خرداد 1393
هــی لعنتـــــی...

اون طــوری ام که تو فکر می کنی نیست!

شایـد عاشقت بودم ....روزی...!

ولی ببین بــــــی تو

هــــم زنده ام

هــــم زندگی می کنم

فقـــط گاهــــی در این میـان

یــــــــــادت!!!

زهــر می کند به کامم

زنـــــدگــی را.......

.

.

.

.
پاسخ:ممنونم ترلانه گلم.خیلی محبت داری ولی انقدم کامنتای غمگینانه خوب نیستا... مواظب قلب مهربونت باش


ترلان
ساعت10:19---30 ارديبهشت 1393




“کنج گلویم قبرستانی است پرازاحساسهایی که زنده بگورشده اند،



به نام بغض….”



عشق گم شده من..



نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،وآدمهائی که هرگز



تکرارنمی شوند….



وتو آنگونه ای…



فقط همین…


پاسخ:هه!خوشا به سعادت عشقه ترلان خانوم...!


هم سلولی
ساعت19:19---29 ارديبهشت 1393
می دونم قالبم زیباست ......تو هم قالبت زیباست....همه قالبشون زیباست....می دونستی ان ها هم قالب زیبایی دارند
پاسخ:ادبیات صرف میکنی آقا مهرداد؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:50 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |