\ میدانی؟!!

میدانی رفیق . . .
اینروزها ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ که ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻼﻣﯽ ﺭﺍ ﺑﺪﻫﯽ؛

ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻨﺖ ﺗﯿﺰ ﻣﯿﺸﻮﺩ ..


ﺍﯾﺮﺍﻥِ ﺍﻣﺮﻭﺯِ ﻣﻦ، ﮔﺮﺑﻪ ﻧﯿﺴﺖ؛ ﮔﺮﮒ ﺍﺳت...


نظرات شما عزیزان:

aziztanha
ساعت19:33---28 تير 1393
تنهایی

تاواטּ همـﮧ نـﮧ هآيے است کـﮧ نگفتمـ تا בل کسے نشکنـב !

همـﮧ محبتهايے کـﮧ زياבے هـבر בاבم تا בلے رآ بـﮧ בست آورم !

همـﮧ בوستت בارم هاے آبکے کـﮧ جـבے گرفتم ...!!

همـﮧ ساבگے کـﮧ בر اين בنياے هزار چهره خرج کرבم !

تنهايـے ...

تاواטּ همـﮧ خوش بينے هایے است کـﮧ

بـﮧ בنيا و آבمهاے اين روزها בاشتم
پاسخ:قربانت.لایک


Arezoo
ساعت15:06---18 تير 1393
سعی نکن متفاوت باشی فقط خوب باش خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است.
پاسخ:لایک.زیبا بود


mهی بابا
ساعت14:51---15 تير 1393
گاهی دلتنگ میشوم..دلتنگ تر از همه ی دلتنگی ها.. گوشه ای مینشینم و حسرت ها را میشمارم وصدای شکستن ها را.. من کدامین امید را ناامید کردم و به کدامین دلتنگی خندیدم ..که چنین دلتنگم...
پاسخ:ک این چنین دلتنگم.... قشنگ بود


mهی بابا
ساعت14:50---15 تير 1393
بیا پچ پچ کنیم فریادمان را
این گوش ها
بیش از اینکه شنوا باشند کنجکاوند...
پاسخ:بدون شرح


mهی بابا
ساعت14:49---15 تير 1393
تلخی قصه اونجاست که وقتی دلم سوخت دلش خنک شد...
پاسخ:هی....


mهی بابا
ساعت14:49---15 تير 1393
سرنوشتم چیز دیگر را روایت می کند
بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند
قلب من با هر تپش با هر صدا با هر سکوت
غرق در خون یک نفس دارد دعایت می کند
پاسخ:ممنونم قشنگ بود


mهی بابا
ساعت14:45---15 تير 1393
بوسیدن حرام نیست...
بلکه از واجباته...
بعضی هارو باید ببوسی بذاری کنار....
پاسخ:لایک لایک


mهی بابا
ساعت14:36---15 تير 1393
تا بچه بودیم بزرگترا رو نگاه میکردیم

حالا که بزرگ شدیم داریم به کوچیکترا نگاه میکنیم
پاسخ:عجب وضعیتیه والا...


mهی بابا
ساعت14:35---15 تير 1393
از بعضی ها دیگه دل بریدن آرومت نمیکنه....سربریدن آرومت میکنه...
پاسخ:اوه مای گاد!بدون شرح...


mهی بابا
ساعت14:35---15 تير 1393
این روزها
بـرّه باشی
گرگ روحت میـشـوند
گرگ باشی
حـسّ تنهایی شکارت می‌کند...
مانده ایم حیرااااان...
پاسخ:بسی زیبا بود:)ممنون


shima
ساعت11:10---11 تير 1393
حتما واسه تو هم پیش اومده ...

اینکه ...

پر از حرف باشی ...

ولی نه برای گفتن ...
پاسخ:متاسفانه وقتی حرف داری نمتونی بگیشون ولی وقتی حرفی واس گفتن نداری یه ریز ازت میخوان بحرفی! اصن یه وضعیه...! یکیم نیس رسیدگی کنه والا...


ترلان
ساعت20:54---31 خرداد 1393
اعتراف میکنم یه زمانی با اینترنت اکسپلورر میومدم اینترنت دهنم سرویس چقدرم فکر میکردم سرعت بالاست. :|
پاسخ:بدون شرح


sdjjad
ساعت18:20---30 خرداد 1393
میتونست مثل سوریه جهنم باشه..پس شاکرم خدارو که من یک ایرانی ام
پاسخ:اینم قابل تأمله:)))


zahra
ساعت11:15---27 خرداد 1393
گاهی دلم میخواهد عروسکی بودم ...

از همان عروسک هایی که

تو با تمام وجودت به آغوشت میکشی ....

کاش من هم عروسکی بودم

تا لا اقل یک بار گرمای آغوشت را حس میکردم ....

پاسخ:عشقه شما عروسک بغلش میگیره؟؟!!! واااای!خدایا!آخرالزمونه دیگه پسرام عروسک بازی میکنن..:)) ممنون


گیتی
ساعت15:44---26 خرداد 1393
دیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد! پول می خواد که تو نداری!
ه من چقدامروززدپسرشدم هوای خودتوداشتباش مهتاب داداش گلم وای ضدخودمم که حرف می زنم نه من که این شکلی نیستم پس ضدخودم نیست من باخودم درگیرم ملتم درگیرکردم جون تو
پاسخ:هه!خدا بخیر بگذره دنیای منو با تو!!تو دنیای مجازی اینطوری ای مردم نیسن دنیای واقعیتو ببینن ک منو خفه کردیا!هی
پاسخ:راستی اینم یه ضد دختر:دیدی این دخترای دم بخت قمپوز در میکنن میگن:من قصد ازدواج ندارم؟! یکی نیس بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج قصد نمیخواد!خواستگار میخواد که تو نداری!! والا


ترلان
ساعت14:52---26 خرداد 1393
خدایا کسی را که قسمت دیگریست سر راه ما قرار نده تا که شب های دل تنگیش برای



ما باشد


و روزهای خوشش برای دیگری


خدایا هرگز کسی را به انچه که قسمتش نیست عادت نده


شاید تنها دلخوشیش شود
پاسخ:آمین...


shima
ساعت22:00---25 خرداد 1393
بعد رفتنت هر ۲ به یک جمله رسیدیم!
تو به فراغت و من به فراقت…
تفاوت یک حرف زیاد نیست! هست؟؟؟!!!
پاسخ:خیلی زیاده!


arash
ساعت17:05---25 خرداد 1393
تمام خاطراتمان را مرور کرده ام

زیر همه ی اشک هایم خط کشیده ام

همه ی صبرم را “حفظ” کرده ام

فقط دعایم کن که در “امتحان” نبودنت “رد” نشوم !
پاسخ:موفق باشی داداشی


vahid
ساعت14:25---25 خرداد 1393
نزدیک میشویم بو‌دریا می آید دور که میشوم ‌صدای باران......
بگو‌تکلیفم با چشمهایم چیست لنگر بینداز م وعاشقی کنم....
یا چتر بردارم دلبری کنم
پاسخ: 00


vahid
ساعت14:12---25 خرداد 1393

خوشب بختی یعنی هر صبح که چشمات باز میکنی..
صورت خوابالوی عشق رو ببینی
پاسخ:هه.با لباسای ژولیده و موهای نامرتبش حتما؟!!



parisa
ساعت13:30---25 خرداد 1393
گاهي اونقد خسته ميشيم ك خستگيمون "در" نميشه

"درد" ميشه ...
پاسخ:گوربابای خستگی!شادباش باش فداتشم...


parisa
ساعت13:30---25 خرداد 1393
دوستت دارم بهانه نیست .....

صدای عاشقانه نیست.......

نگاه یک ترانه نیست....

فقط وفقط دل خوشیه ....فقط وفقط وفای بی وفاییه
پاسخ: تشکره فراوووووووووون از پریسای گلم:)))


parisa
ساعت20:25---24 خرداد 1393
مرسی سر زدی عزیزم ..لینکت کردم دوست داشتی لینک کن
پاسخ:به چشم


мѻ§ϯα£α √
ساعت18:13---24 خرداد 1393
مرسی ابجی که سرمیزنی
در ضمن ویبت خیلی بامزست
پاسخ:خاهش داداشی...ممنونم


parisa
ساعت15:35---24 خرداد 1393
داریمـ جاییـ زندگیـ میکنیمـ کهـ

هرزگیـ مدـ ،

بیـ ابروییـ کلاسـ ،

مستیـ و دودـ تفریحـ،

و لاشـ خوریـ و گرگـ بودنـ ،

رمز موفقیتهــ ...

ههـ موفقـ باشینـ دوستانـ
پاسخ:+خسته ام نباشین دوستان:))


فانوس
ساعت13:42---24 خرداد 1393
دقیقا امروزه عجب روزگاری شده
پاسخ:هی...


سیامک
ساعت8:41---24 خرداد 1393

پاسخ:سپاس


نسیم
ساعت23:42---23 خرداد 1393
یه وقتایی یکی از تو خوشش میاد اما تو نه
یه وقتایی تو از یکی خوشت میاد اما اون نه
پاسخ:عجیبا قریبا!!
پاسخ:نمي دانم چرا اين گونه هست؟ وقتي نگاه عاشق کسي به توست مي بيني اما،دلت بسته به مهر ديگري است . بي اعتنا مي گذري وعاشقانه به کسي مي نگري... که دلش پيش تو نيست


مهران
ساعت19:22---23 خرداد 1393


خنده خوب است ..................

قهقه عالی..........................

گریستن آدم را آرام میکند ......


اما...............لعنت بر بغض
پاسخ: :((لعنت:((



ترلان
ساعت14:51---23 خرداد 1393
*.*;’.*”*,*.L*;’.

*,*.* ” O *”*,*.*;

*”*,*.*;’*”*,V*.*;’

*,*.*E;’.*”**”*

ببین برات LOVE ترکوندم
پاسخ:دمت گرم.بسی حال بکردم!


vahid
ساعت12:48---23 خرداد 1393
اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاطش پیدا نمیشه
پاسخ:^^


saeedsingle
ساعت10:21---23 خرداد 1393
دلم شكسته شد از دستِ اين و آن بي تو

چگونه پَر بكشم تا به آسمان بي تو؟


چقدر وعده ي فردا چقدر جمعه ي بعد؟

ببين كه بر لبم آقا رسيده جان بي تو


پاسخ:هـــــــــــــــــــی...آقا بیا...


محمد
ساعت9:15---23 خرداد 1393
سلام ممنونم ازا ينكه به وبم سر زدي..لطف كردي
بابت نظرتم ممنونم عالي بود
پاسخ:قابل نداش


Rooze19
ساعت0:12---23 خرداد 1393
حقا ایرانی هستی گلم
پاسخ:^^


Rooze19
ساعت0:11---23 خرداد 1393
لایک گلممممممممممممممممممم
پاسخ:لطف داری فداتشم


بهزاد
ساعت22:50---22 خرداد 1393
خوشا به من که دست تو پرواز هدیه میکند

خوشا به تو که عاشقت صد بار گریه میکند

خوشا که قامتم رسد به میوه ی خیال تو

رسیده ای,نچینمت,منم حریف کال تو
پاسخ:حرف نداری...


گیتی
ساعت20:23---22 خرداد 1393
من رفتم عروسی خدافظ عزیزدلم بووووووووووووووووووووووووووووو ووووووس خوش باشی
پاسخ:عروسی؟؟:((تنها تنها:(( خوش بگذره داداشی:((


گیتی
ساعت15:26---22 خرداد 1393
نگاه کن من هردفه میرم تووبم می شنومش نمی دونم توچته بخدا مشکل ازایترنتتونه بخدا من جدا ازمشاهده وب هم نوشتمش بازم خوندنمی دونم چی شده
پاسخ:باشه عزیزدلم.چرا انقد حرص میخوری خب؟!!من خودم آهنگشو دارم فداسرت:))


saeedsingle
ساعت14:46---22 خرداد 1393
هعی آبجی جان گرگی
از ایران و از زمونه نیس
هرچی هستیم و نیستیم
خودمونیم برای هم ابجی
گــــــــرگـــــــ و گـــــــــــربــــــــه

پاسخ:ممنون از اظهار نظره خوبو بجات داداشی


گیتی
ساعت11:31---22 خرداد 1393

این پستت واقعاقشنگ بود
پاسخ:مر30



mahdi
ساعت23:38---21 خرداد 1393
درود بر اجی مهتاب گل!!!!!
ممنون از حضورت در وبم و نظرات زیبات و نصیحت های پربارت خخخخ
بازم بیا وبم خوشحال میشم!
فدات
پاسخ:چاکره داداش مهدیِ خودم.. چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, | 23:22 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |