\ باورکن...

میخوام باور کنی تموم دنیامی

تو درمون دل عاشق تنهامی

میخوام باور کنی محتاج چشماتم

تو هر ثانیه هر لحظه باهاتم

میخوام باور کنی چقدددد دوسِت دارم

میخوام باور کنی تنهات نمیذارم

میخوام باور کنی چقدددد نگاهت رو تو این شبهای بی خاطره کم دارم...



نظرات شما عزیزان:

shima
ساعت11:39---29 خرداد 1393
مدتها بود که میخواستم رازی را که در سینه دارم به تو بگویم ، ولی نتوانستم
داشتم هنگامی که از کنارم میگذشتی این راز را در چشمان عاشقم بخوانی
ولی تو با بی اعتنایی میگذشتی
تا اینکه امروز قلم برداشتم تا از بی مهریت بنویسم
وقتی قلم را از روی کاغذ برداشتم دیدم نوشته ام دوستت دارم
پاسخ:قشنگ بود.ممنون


فاطمه
ساعت14:21---20 خرداد 1393
سلام خوبییییییی؟؟؟؟؟
فکنم طلسم شدی هزار بار اومدم نظر بدم اینترنت قطع شد.....ولی حالا طلسمت شکسته شد بالاخره نوشتم....راستی این ادرس وب جدیدمه بیا خوووووب؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:هه..عجب وضعیتیه پس:)))چشم اومدم


عزیز عظیمی
ساعت20:28---18 ارديبهشت 1393
به دنبال کسی نباش که با او زندگی کنی به دنبال کسی باش که بدون او نتوانی زندگی کنی
پاسخ:فدای عزیز اقا...بله!قابل تأمل بود


مصطفی
ساعت23:57---5 ارديبهشت 1393
سلام ممنون که بهم سر زدی وبت قشنگه و مطالبت مفهومی و جالبپاسخ:فدای داداشه باصفام.قشنگی و فهمیدگی از خودتون میباره ماشالا....

vahid
ساعت12:51---25 فروردين 1393
احساسم را نمی فروشم حتی به بالاترین بها ولی آنگونه که بخواهم خرج میکنم برای آنها که لایق آن هستند

vahid
ساعت14:16---23 فروردين 1393
برای همه خوب باش آنکه فهمید همیشه کنارت خواهد بود و آنکس که نفهمید روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود

vahid
ساعت19:05---14 فروردين 1393
قشنگی شب به ستارهاشه قشنگی عشق به دوامشه وقشنگی تو به مرامته

vahid
ساعت10:18---14 فروردين 1393
زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر چشمانت وشیرین ترین تبسم خوشبختی را همیشه بر لبانت آرزو دارم

vahid
ساعت8:56---4 فروردين 1393
کاش باران بر کویر دلم ببارد تا از رنگین کمانش پلی بسازم برای دیدنت عشقم
پاسخ:منظورتون ابجی بود ديگه؟!


vahid
ساعت9:35---22 اسفند 1392
نم نم معرفتت را با دریایی محبت دیگران عوض نمی کنم حتی اگر از چشمانم دور باشی

مهرداد
ساعت23:02---19 اسفند 1392
مرسی از حضورت وب تو هم زیباست ...عین خودت....خوب هستی ایاااااااا
پاسخ:قابل نداشت.بخوبي وب شما كه نيس مطمئنا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 23:53 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |