\ گــــــــــــــاهـــــــــی....

گاهی دلم تنگ میشود...گاهی دلم میگیرد...گاهی دلم میسوزد...گاهی دلم میلرزد...وگاه...گاهی مــــــــــی شکند...ولی هنوز هم می تپد!...بله!این دل مال من است و آن رابه تمامی کسانی که دوستشان دارم و لایق دوستاشتنند؛می سپارم...


نظرات شما عزیزان:

دیوونه
ساعت19:17---28 بهمن 1393
چیو متوجه نشدی دارم میگم مگه تو داداش داری که نوشتی مثل دادش واقعیم؟؟؟
افتاد...
پاسخ:آره دارم کوچیکتره ازم.جونی ترین دشمنا هم که خواهروبرادران!!


دیوونه
ساعت21:01---25 بهمن 1393
مگه تو داداش داری؟؟؟؟؟؟
پاسخ:متوجه نشدم


وحیده
ساعت15:18---11 ارديبهشت 1393
در جهان هرگز نشو مدیون احساس کسی تا نباشد رایگان مهرت گرو گان کسیگوهر خود رانزن بر سنگ هر نالایقی صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی.
پاسخ:گل بگفتی.لایک


vahid
ساعت9:42---20 فروردين 1393
پاییز است اما‌بدان آنقدر سبزی که هزاران پاییز هم برگی از یادت را زرد نمیکند

Faryad
ساعت17:35---13 فروردين 1393
ياس زرد دو خانه آن ورتر، داشت ديشب تو را دعا مى کرد... تشنه بودو، نبوديو، او داشت، التماس پرنده ها مى کرد...! گفته بودى زغيبت باران، باز هم درد مشترک دارى؟؟ تا بخواهى، شقايق تشنه، گل سرخ پر از ترک دارى؟؟ دوريت کار دست من داده!! فاصله که ميان ما کم نيست؟! هيچ کس روزگار و اقبالش، مثل ما بى نشان و مبهم نيست!!! فکرت اينجا ميان گلدان است؟ جلوى چشم آرزوهايم...

vahid
ساعت11:40---13 فروردين 1393
ثروت ما دوستانی هستند که با یادشان لبخندی از محبت بر لبانمان می نشیند دوستانی که هیچ حصاری گرمای وجودشان را از ما دور نمی سازد@};

vahid
ساعت19:03---4 فروردين 1393
اشکی که بیصداست/پشتی که بی پناست/دستی که بسته است/ پای که خسته است /قلبی که عاشق است/حرفی که صادق است/شعری که بی ریاست/شرمی که آشناست/دارایی من است ارزانی شما

prince of persia
ساعت16:28---3 فروردين 1393
قشنگ بود ولي مطالبت خوشم اومد من عاشق رنگ ابي هستم اسمان هميشه زرد است .
پاسخ:ن آبي ن مشكي فقط قرمز عشقي....


prince of persia
ساعت16:23---3 فروردين 1393
كوفت خو لينكم كن والا .ميگه مرسي. خواهش ميكنم .



ببخشيد يكم ديوونه بيدم ههههههه
پاسخ:حالا حالاها باهم كار داريم ما!اعتراف كن پس ابي دوس داري؟اره؟؟؟؟


vahid
ساعت10:06---3 فروردين 1393
کاش بودم تک درختی در میان قلب تو تا وجودم میوه می داد از محبت های تو

vahid
ساعت21:22---26 اسفند 1392
وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت فهمیدم گاهی هر گز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است
پاسخ:وا!مراعات كن ديگه داداشه گلم!من خجالت كشيدما....


vahid
ساعت11:47---23 اسفند 1392
آن قدر سبزي در خاطرم كه هزاران خزان برگى از يادت را زرد نميكند....

vahid
ساعت8:39---23 اسفند 1392
انتظار چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دلتنگی ایستادمو تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی

vahid
ساعت23:16---22 اسفند 1392
همیشه در بهترین زوایایی قلبم خواهی ماند آنجا که فقط جاودانه ها میمانند

اسحاق
ساعت17:12---22 اسفند 1392
گاهي وقتا زندگي يعني دوست داشتن تو، بي هيچ اميدي براي داشتنت.


vahid
ساعت9:28---22 اسفند 1392
چقد دلواپسی سخته چقد دلشوره بی رحمه دارم دق می کنم بی تو دلت اینو نمیفهمه

vahid
ساعت17:33---19 اسفند 1392
در انتهای نگاهت کلبه ای خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت::

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, | 23:11 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |