\ حدس

*حدس*

و حدس میزنم شبی مرا جواب میکنی

و قصر کوچک دل مرا خراب میکنی

 

سر قرار عاشقی همیشه دیر کرده ای

ولی برای رفتنت عجب شتاب میکنی

 

من از کنار پنجره تورا نگاه میکنم

و تو به نام دیگری مرا خطاب میکنی

 

چه ساده در ازای یک نگاه پاک وماندنی

هزار مرتبه مرا ز خجلت آب میکنی

 

به خاطر تو من همیشه با همه غریبه ام

تو کمتر از غریبه ای مرا حساب میکنی

 

و کاش گفته بودی از همان نگاه اولت

که بعد من دوباره دوست انتخاب میکنی


نظرات شما عزیزان:

niayesh
ساعت15:21---3 تير 1393
وبت خیلی خوبه اهنگه خوبیم داره
ممنون که به وبم سرزدی.....

پاسخ:مر30


shima
ساعت10:31---27 خرداد 1393
سکسکه ام گرفته بود
گفتم مرا بترسان ؛ دستم را رها کرد
نفسم بند آمد …
پاسخ:میومدی خودم بترسونمت.تعریف نباشه ولی تو این زمینه هم خبره ام!


الهام
ساعت11:43---7 خرداد 1393
وب فوق العاده زیبایی داری خوشحال میشم به من سر بزنی منتظرتم بای
پاسخ:ممنون.إی به چشم.اومدم
پاسخ:فقط صرفا جهت اطلاع خوشگل خانوم:دقیقا کجا قرار گذاشتید که تشریف بیارم؟!!!!


سعید
ساعت12:58---26 ارديبهشت 1393
منم از بچگی عاشق شعراش بودم خیلی قشنگه مخصوصا دکلمه هاش

خودم هم خیلی باحالی به منم سر بزن نظر یادت نره ممنون بوس بای
پاسخ:فدای اقا سعید با سلیقه قشنگش....چشم


عرفان
ساعت14:32---17 ارديبهشت 1393
من فدات بشم ببخشید جیگر شما از قلم افتاد پاسخ: :))))))

عرفان
ساعت14:32---17 ارديبهشت 1393
شما هم جیگری گفتم یا نگفتم ؟

گفتم یا نگفتم ؟

گفتــــم یا نگفتم ؟

من مخلص آبجی مهتاب پرسپولیسیمم هستم
پاسخ:قربــــــــــــــــــــونت آقا عرفان


عرفان
ساعت12:21---17 ارديبهشت 1393

مریم حیدرزاده جیگره

یادته و شب رفتنت فوق العادست
پاسخ:لطف داری در حقش!ولی صرفا جهت اطلاعتون منم جیگرما!یه تعریف ازم میکردی جای دوری نمیرف داداش!!!!



vahid
ساعت13:26---16 ارديبهشت 1393
کاش دنیا آنقدر پاک بود که برای گفتن دوستت دارم نیاز به قسم خوردن نبود
پاسخ:دنیا که پاکه وحیدجان!اون آدماین که کثیفش کردن....


man-o-delam
ساعت18:51---15 ارديبهشت 1393
bebakhshid dg hol shodam yadam raft adress bezaram

man-o-delam.loxblog.com
پاسخ:مگ اومدم خاستگاریت ک حول شی خوشگله؟!!!!!!!!!!خاکه عالم!


arash
ساعت17:33---13 ارديبهشت 1393
سسلام وب خیییلی قشنگی داری....خوشحال میشم به منم سربزنی
پاسخ:چاکریم دربست.بروی چشم


nazir
ساعت17:19---11 ارديبهشت 1393
وبلاگت توووووپه!!!

به منم سر بزن...منتظرم!

اگرم خواستی تبادل لینک کن..

فعلا
پاسخ:پ مواظب باش نترکه... الان تو وبتم فدات


مهرنوش
ساعت4:24---11 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم وب زیبای داری ممنون ازاینکه سرزدی اگه موافقی باهم تبادل لینک کنیم بگو.....
پاسخ:به پای شما که نمیرسه مهرنوشه گلم.چشم الان میام...


man-o-delam
ساعت19:35---10 ارديبهشت 1393

salam aziz man shomaro link kardam lotfan shomam mano link kon merC
پاسخ:لطفت زیاده والا.بروی جفت چشام.فقط عزیزه دلم من دقیقا چیرو لینک کنم؟!اگه دوباره اومدی حتما آدرس وب زیباتو واسم بذاریا.باشه؟!



vahid
ساعت4:09---10 ارديبهشت 1393
بودنم را باور کن حتی اگر در سایه ات پنهان باشم

crazyinlove_love
ساعت13:25---9 ارديبهشت 1393
سلام مهتاب جان

خوبید؟

وبلاگ خوبی داری مطالب و دیزاین عالی

موئید و موفق باشی

اگه کمکی کاری داشته باشید خوشحال میشیم انجام بدیم


پاسخ:ممنونم ک سرزدین.خوبی ازخودتونه.مواظب خوبیاتون باشید.....


Faryad
ساعت14:09---7 ارديبهشت 1393
وصال تو خياليه واى که دلم چه حاليه... يادت مياد بهارمون؟دلاى بى قرارمون؟قايم شدن تو کوچه ها... دو از نگاه بچه ها؟بازياى عروسکى آخ که چه حيف شد کودکى...!يکم برس باز به خودت... مى خوام بيام تولدت... اونوقتا اينجورى نبود! راهت به اين دورى نبود!حالا که عاشقت شدم... نيستى ديگه مال خودم؟!پاييز چه فصل زرديه،عاشقيم چه درديه!!!
پاسخ:این خیلی خوشگل بود احسان جاااااااااان.دمت لایک.بی نهایت ازت ممنونم


Faryad
ساعت3:53---6 ارديبهشت 1393
خيلى ديوونتم من نگو اين يه اعترافه... هميشه نبودن تو کرده اين دلو کلافه... بد جورى به هم ميريزه، منو گاهى اتفاقى... تو اگه نباشى از من، نمى مونه چيزى باقى... ميدونى که دست من نيست بازياى سرنوشته... رو قشنگا خط کشيده، زشتارو واسه ام نوشته...!
پاسخ:اوه!رفتم هواااا آقا احسان....


Faryad
ساعت15:58---5 ارديبهشت 1393
چه قدر شعر نوشتيم براى باران... غافل از آن دل ديوانه، که بارانى بود... کاش سهراب نمى رفت به اين زودى ها... دل پر از صحبت اين شاعر کاشانى بود... کاش دلها پره افسانهء نيما مى شد... و به يادش همه شب، ماه چراغانى بود... کاش اسم همهء دخترکان اينجا... نام گل هاى پر از شبنم ايرانى بود... کاش چشمان پر از پرسش مردم کمتر... غرق اين زندگى سنگى و سيمانى بو...!
پاسخ:درود به احسانه عزیز.گل گفتی....


vahid
ساعت6:30---5 ارديبهشت 1393
ستارها رو با اینکه خیلی دورند هر شب میشه دید کاش تو هم ستاره بودی

شیدا
ساعت13:56---4 ارديبهشت 1393
وبلاگت خوشگله!!!!!!!!!!!!!!!لینکت کردم.بلینکم
پاسخ:پس شبیه توئه خوشگل خانوم!افتخار دادی.بروی جفت چشام...


negin
ساعت9:14---4 ارديبهشت 1393
گاهی واقعا اشعار زیبایی مینویسه...





ممنون که به وبم سرزدید.
پاسخ:قابل نداش خوشگل خانوم


vahid
ساعت8:42---4 ارديبهشت 1393
سلام مهتاب جان واقعا معرکه هست دست گلت درد نکنه گلم
پاسخ:فداتشم وحیدجون قابل نداش.به خوبی قلم تو که نیس...


vahid
ساعت8:33---4 ارديبهشت 1393
هیچگاه خط دلت را مشغول نکن شاید دلشکسته ای پشت خط باشد

حانیه
ساعت0:36---4 ارديبهشت 1393

سام مهتابم....عزیزم ممنونم اومدی وم.خیلی ذوست دارم .اجی بازم بیا..منتظرم ها...بوووووووووووووس
پاسخ:چاکره حانیه جووووون چشم میام ولی آدرستو یادم نیس عسلم.هروق دوباره قدم رو چشمم گذاشتی حتما آدرس وب زیباتو واسم بذار...روزات خوب



ملیحه
ساعت22:53---3 ارديبهشت 1393
وای چه آهنگ خوشگی گذاشتی رو وبت : -))
پاسخ:چااااااکرم خوشگل خانوم.قابل شمارو نداش


عـــمــاد
ساعت18:17---3 ارديبهشت 1393


________________$$$$$

_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$

__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$

______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$

___$$$_$$$$______________$$_______$$$

$$$_$$$$________________$$______$$$

$$$$_________________$$$_____$$$

$$________________$$$_____$$$

$$_____________$$$_____$$$

_$$________$$$$____$$$$

__$$____$$$_____$$$$

___$$_$$$$___$$$$

____$$_____$$$$

__$$_____$$$$

$$____$$$$

$$_$$$$

$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________

_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________

_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________

__________$$$$$___________$$$$$__________

__$$$$_____________________________$$$$__

_$$$$$$___________________________$$$$$$_

__$$$$$$_________________________$$$$$$__

___$$$$$$_______________________$$$$$$___

____$$$$$$$___________________$$$$$$$____

______$$$$$$$_______________$$$$$$$______

_________$$$$$$___________$$$$$$_________

____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________

______________$$$$$$$$$$$$_______________


پاسخ: :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:17 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |