\ و امـــــــــــــــــــــــــا اینم الگوی من در دختربازی...!



نظرات شما عزیزان:

Negin
ساعت16:02---6 مرداد 1393

پاسخ:خخخ


mهی بابا
ساعت14:52---15 تير 1393
وقتي كسي دركنارت است...
خوب نگاهش كن..!!
به تمام جزيياتش...
به لبخند بين حرفهايش...
به سبك اداي كلماتش...
به شيوه ي راه رفتنش...نشستنش...
به چشمهايش خيره شو..!!
دستهايش را به حافظه ات بسپار...
گاهي..آدمها آنقدرسريع ميروند كه...
حسرت يك نگاه سرسري را هم به دلت ميگذارند..!!
پاسخ:خخخخخ انقد دقتم بده تو دیگران خب!بدبخت معذب میشه ها!


mهی بابا
ساعت14:52---15 تير 1393
هههههههههههههه
:)))))))))


مهران
ساعت6:39---27 خرداد 1393
سلامتی اونایی که پای هم پیر شدن ولی از هم سیر نشدن
پاسخ:نمیدانم میدانی؟! که چقدر خنده هایم درد میکند... انگار امروزه انسانها "به دست هم" پیر میشن نه به پای هم...


мѻ§ϯα£α √
ساعت18:16---24 خرداد 1393
چه بوسی میکنه پدرسوخته
پاسخ:چشم حسوداش بترکه:))


بانوی پرتقالی
ساعت16:52---19 خرداد 1393
سلام مهتاب عزیزم .منو ببخش اگه دیر به دیر پیام میدم.اخه این نی نی خوشملم خیلی نمیذاره کمی هم مال خودم باشم.اما تو به من نگاه نکن به ما سر بزن .واقعا خوشحال میشم.بوووس
پاسخ:فداتشم گلم همینقدم ک هسی حسابی خوشحالمون میکنی.لپه وروجکتم از طرفه من بکش.بوس


vahid
ساعت12:19---18 خرداد 1393
زندگی مثل یه جاده است من وتو مسافراشیم،قدر لحظه هاروبدونیم ممکنه فردا نباشیم
پاسخ: :((


parsa
ساعت23:17---17 خرداد 1393

پاسخ: ^^


رها
ساعت19:03---17 خرداد 1393

پاسخ: :))


ترلان
ساعت9:16---16 خرداد 1393
وقتی دلت بگیرد، دیگر فرقی نمی کند کجا باشی! دلت می خواهد که فقط بباری...

اما

گاهی به بهانه غرور به دنبال جایی هستی که هیچکس نباشد !

زیر باران، قدم زدن در یک خیابان بی انتها و یا تنها راندن در یک مسیر مشخص با گوش دادن به یک ترانه پر از غم و یا حکایت بالش خیس در پی جاری شدن اشک های شبانه...

و حتی گاهی هم هر چقدر که غرور داشته باشی، میان هجمه نگاه ها که بغضت بگیرد، سر بر می گردانی، سکوت می کنی و لمس اشک هایی که نمی خواهی آشکار گردد..
پاسخ:مر30گلم.زیبا بود


علیرضا و مهدی
ساعت19:19---15 خرداد 1393
ای ناقلا

روزی با چن نفر...؟

ها؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:حسودی موقوف!دختر همسایه خودموووووووووووووووونه.به کسی نمیدمش:))


نیلرام
ساعت12:31---15 خرداد 1393

واااااااای فداشون
پاسخ:بله بله!لازم به ذکر است ک اوشون منم و دخمل همسایمون...:)))



Roya
ساعت18:03---14 خرداد 1393
شرم میکنم!



که وزن سیری ام را با ترازوی



کودک گرسنه کنار پیاده رو بکشم




پاسخ:قشنگ بود ممنون گلم


فاطمه
ساعت19:38---12 خرداد 1393
سلام اجی جون مثه اینکه یادت رفته مطلب جدید بذاری......گفتم یاد اوری کرده باشم....راستی اجی اهنگت خیلی خوشچله......
پاسخ:فداتشم.ممنون از یاداوریت گلم گذاشتم


رز سیاه
ساعت19:00---12 خرداد 1393
فدات عزیزم


پاسخ: :))))


وحیده
ساعت15:09---12 خرداد 1393
سلام دوست گلم کاش جوانی المثنی داشت
پاسخ:..........


کلبه تنهایی
ساعت6:43---12 خرداد 1393
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤<b r />
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-------- ---------------------¤¤¤

__¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤

_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤

¤¤¤-------------------------------------------------- -------------------------¤¤¤

¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤

¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤

¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤

¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤

_¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤

__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤

____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤

______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤

_________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤

_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤

_____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤

________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤

___________________¤¤عشق به خدا¤¤

______________________¤¤¤¤¤¤¤

_______________________¤¤¤¤

__منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤

________مهرت پايدار________¤



,•’``’•,•’``’•,
پاسخ:دم شما گرم ینی..! تو کفت موندم...


گیتی
ساعت20:37---11 خرداد 1393
مهتاب مخم داره می ترکه هرچی می خونم یادنمی گیرم ولی تمومش کردم باغبانی وشاک خیلی سخت بودمن دارم می میرم نیازمبرم به دخترچرونی دارم واییییییییییی
پاسخ:ای بابا!شما خوبه هنو یادنمیگیری و دم بساعت تو این خراب شده ایا!از منو الگوی خودت قرار بده.. در ضمن زنتونم فرمودن دختربازی ممنوع ع ع ع ع ع ع !تسلیت منو بپذیرید


ترلان
ساعت14:32---11 خرداد 1393

پاسخ: :)))


єяƒαη
ساعت23:28---10 خرداد 1393
اوکی مادر
پاسخ:جان؟!!!


گیتی
ساعت21:25---10 خرداد 1393
خب می خوام ازاین پس بااین اسم قشنگم برات بنویسم خب چرازنگ زدم خونتون گفتی لوس ازابن کلمه بدم میادها


پاسخ:ببخش ولی من گفتم خل و چل نگفتم لوس!ببخش حوصله نداشتم اصن


سایه
ساعت20:38---10 خرداد 1393
سلام گلم مرسی که پیشم اومدی و ردپاتو واسم به جا گذاشتیاز وبت دیدن کردم عالیه با افتخار لینک شدی عزیزم توهم منو با اسم وبم بلینک ممنونفدامدات بازم بهم سربزن شادباشی
پاسخ:به به.درود به سایه ی گلم.افتخاردادی.چشم


نازنین
ساعت15:04---10 خرداد 1393
سلام گلم عجب عشقولانه خخخخ به منم سربزن همیشه آپم ....لینکت کردم
پاسخ:دروده فراوون به سرکارخانوم.بعله مااینیم...شمالطف داری عزیزدل ولی کجا بهت سربزنم؟!!آدرس ندادی فداتشم


rooze19
ساعت11:58---10 خرداد 1393

پاسخ:خودت گلی گلم!ممنون


vahid
ساعت8:42---10 خرداد 1393
دلم‌بودنت را میخواهد نه خیالت را...هیچ وقت نخواهی فهمید روزی چند بار دلم فرو میریزد برای چهر های که در خیابان شبیه تو هستند ولی تو نیستی...
پاسخ:اوووووووووووووووه... رفتم تو فازه هندی داداش جان....


مجید شاکری
ساعت23:24---9 خرداد 1393
این عکسهارو از کجا میاری اخه

خیلی با نمک بود
پاسخ:عکاسش داداشم بود!عکسشم خودم اون سمت راستیه ام.سمته چپم چاکر شما دخی همسایمونه!چشاتونو درویش کنید...بدیت داره!


گلناز
ساعت21:59---9 خرداد 1393

اخی موفق باشی الان این کدوم زنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:والا جی بی جان شمارِش دیگه از دسترس اینجانب خارج بشده..



Afshin
ساعت18:13---9 خرداد 1393
سلام یه سر بیاین به وبلاگم
پاسخ:رو چشمه پسر همسایمون!باشه مزاحم میشویم...
پاسخ:خاک بسره پسرهمسایمون!شمارو ک بخاطر کارای منشوری مسدود کردن!!میخاستی دخی مردمو از راه بدر کنی؟؟؟اعتراف کن


єяƒαη
ساعت1:09---9 خرداد 1393
نه همه دخترا معصومن نه همه پسرا علیه السلام
پاسخ:تو روح همشون بابا!شما حرص مخور فرزندم...!


shadmehr
ساعت20:52---8 خرداد 1393
آخخخخخخخخخخ...معذرت..اصن حواسم نبود...هههههههههه
پاسخ:تازگیا معلوم نیس حواست کجا هس داداشی..خخخخخخخخخ.موفق باشی


مهرداد
ساعت19:33---8 خرداد 1393
این چه پستیه اخههههههه بابا بد اموزی داره خخخخخخخخخخخ
پاسخ:ماشالا حالا که همه استادن.خخخخخخخخخخ


єяƒαη
ساعت16:51---8 خرداد 1393
تو این سن و سال این همه علاقه قابل ستایشه . کاش همه رابطه هاشون اینطوری بود
پاسخ:طرفه مشکلدار همین پسران دیگه!


حامد
ساعت16:19---8 خرداد 1393
سلام ابجی خوبی

ایراد از سایت لوکس بلاگ هستش اگه یبار هیستوریه گوگل کرومت را پاک کنی فارسی میاره بیخیال به زودی درستش می کنم

راستی کد های تو اماده هست هر وقت خواستی بهم خبر کن
پاسخ:فدای تو حامدجان.ممنون


بهزاد
ساعت15:49---8 خرداد 1393
ممنون که اینقد لطف داری...

ولی فک کنم این مشکل تمام بازدید کننده ها باشه..

من فقط جهت اطلاع گفتم.


پاسخ:از تذکرتون ممنون


بهزاد
ساعت15:40---8 خرداد 1393
خواهش می کنم مهتاب خانم...ولی برای من جعبه پیام و نظرات زیر پست ها قابل استفاده نیستن...بخاطر قفل کردن راست کلیکه.
پاسخ:چشم


rooze19
ساعت13:50---8 خرداد 1393
عزیزم خیلی بانمکن وبت محشره
پاسخ:فدات.لطفت بی نهایته


نازی اندگلی
ساعت13:35---8 خرداد 1393
چیه این خخخخ نازی اون پیرزنس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توهم اون پیرمرده موفق باشید
پاسخ:ههههههههههههه


کامی
ساعت1:03---8 خرداد 1393
اهان بالاخره یه گل رز درست حسابی پیدا کردم



_________▓▒▒▓

______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓

_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓

_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓

___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓

___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓

___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓

__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓

_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓

▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░
پاسخ:متاسفم عزیزدلم ایندفه هم چیزی معلوم نیس.زحمت کشیدی ممنونتم


فانوس
ساعت0:55---8 خرداد 1393
شرمنده این شکلک های کامنتی همیشه مشکل دارند مثلا برات یه شکل کامنتیه گل رز گذاشتم ببین نصفشم نیفتاده



___________$$$$$$

______$$$$$$__$$$$$$$$__$$

____$$____$$$$__$$$$__$$$$

__$$______$$$$$$__$$$$$$$$

__$$____$$$$$$$$__$$$$$$

__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$

$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$

$$$$__$$$$$$__$$__$$$$

__$$$$______$$$$$$$$$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$

_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$

__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$

___$$$$_____________`$$$

___________________ $$

__________________`$$`

________________$$`

_____$$$$$$$$$$

___$$$$$$$$$$

_$$$$____$$_$`

$$$$$__$$___$$___$$$$

$$$$$$$______`$$_$$$$$$

$$$$__________$$$_____$

$$___________` $$____$$

_____$$$_____$$`___$$$$

___$$$$$$___$$__$$$$$$

__$$$$$$$$_$$_$$___$$$

_$$$____$$$$_$$__$$$$

__$$_____$$_$$$$$$$

___$______`$$

___________$$

____________$$`

___________`$$

__________$$

_________$$

________$$
پاسخ:قداتشم کاملیای مهربونم.ممنون


مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت0:20---8 خرداد 1393
آبجی دیونه اون عکسو واسم بزار هاها چرا کلیک راستو قفل کردی دیونه دیونهه
پاسخ:قفلش کردم که شما یاد بگیری با سه بانو مث من درست صحبت کنی...!


فانوس
ساعت23:45---7 خرداد 1393
______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶ ¶

_____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶

____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 22222¶¶

____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222
پاسخ:یکی بیاد ترجمش کنه لطفااااااااااااااااااااا


فانوس
ساعت23:45---7 خرداد 1393

گل رزی برایت اورده ام که اونو بو کنیو همیشه به یاد من باشی



______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶ ¶¶¶

_____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶

____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 22222¶¶

____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222
پاسخ:اوا خوشبوووووووووووووووووووووووووووو!لازم به اینکارا نیستا من جورابامم هروز بو میکنم یاده گل روی شما میوفتم کامی جووووووووووون



فانوس
ساعت23:40---7 خرداد 1393
جالبه
پاسخ:هه.اره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, | 22:45 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |